rzecznik praw konsumenta Gorzów 

Z grubsza...

Temat: serwis Mitsubishi w gorzowie opinie
Jak pewnie już czytałeś na forum ASO nie tylko w Gorzowie to po prostu porażka Mitsubishi. Ba to nawet wstyd mieć taki serwis. Lepiej zrobić "se puku". Od znajomka za wymianę piór wycieraczek wołali prawie 100, a potem ludzie mówią, że nie chcą naszych autek bo części i serwis b.drogi.
Ja na twoim miejscu zastanowiłbym się czy nie zgłosić sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta no i chyba do centrali firmy Mitsubishi.
A znajomym odradzałbym wizyty w tym punkcie.
Poza tym myślę, że wiele rzeczy przy autku można zrobić samemu - właśnie dzięki forum MM, a jak nie umiesz to możesz puścić co cię gnębi na forum i zapewne znajdzie się ktoś, kto ci pomoże.
Źródło: forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31176



Temat: serwis Mitsubishi w gorzowie opinie
Do centrali już napisalem. Zrobiłem to zaraz po napisaniu posta tutaj. Tylko że tam opisałem wszystko bardziej dokładnie i troche bardzie fachowym językiem;P żeby sobie nie pomyśleli że z jakimś "Jankiem" mają do czynienia:D Poprosiłem ich żeby dali mi odpowiedź możliwe jak najszybciej:D Jeśli mi odpowiedzą, to oczywiście będziecie pierwszymi osobami które sie o tym dowiedzą. A do Rzecznika Praw Konsumenta to się w środe przejade. Bo byłem u tego w Gorzowie i on mnie odesłał do Międzyrzecza bo tam jest siedziba rzecznika na mój powiat.
Źródło: forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31176


Temat: Czy ktoś potrafi wyjaśnić wysoką cenę paliwa w Nysie ?

nie wiem, czy gmina mogłaby mieć "CPN-a" to chyba niezgodne z prawem, gmina nie może zarabiać, a przekazanie wybudowanej przez gminę stacji paliw w inne ręce = to co jest dotychczas = komercha = szkoda słów

No tak, to może być problem. Tadeusz Aziewicz, poseł RP, były prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

,,Samorząd nie może ingerować
w wolny rynek
– Wpływanie na ceny benzyny nie mieści się w kompetencjach władz miejskich,
podobnie jak prowadzenie działalności gospodarczej wykraczającej
poza zadania własne gminy.
Nie wiem do końca, o co chodzi płockim samorządowcom. Obawiam się,
że jest to projekt o charakterze politycznym, a upolitycznianie gospodarki
nie podoba mi się.
Dzięki ogromnemu wysiłkowi podjętemu na początku lat dziewięćdziesiątych
mamy w Polsce gospodarkę rynkową. Możliwość ingerencji ze strony
sektora publicznego zastrzeżona jest tylko do wyjątkowych sytuacji. Takim
wyjątkiem jest stosowanie praktyk monopolistycznych. Jeżeli władze miasta
podejrzewają, że PKN „Orlen” nadużywa pozycji dominującej, powinny
poprosić powiatowego rzecznika, aby skontaktował się z Urzędem Ochrony
Konkurencji i Konsumentów.
Zwracam uwagę na fakt, że wymyślony przez płockich samorządców biznes
nie skusił wcześniej sektora prywatnego, a przecież stację benzynową
może otworzyć każdy. Wydaje się, że władze komunalne chcą działać
poza zakresem swoich zadań, nie dla zysku, lecz „dla zaspokojenia potrzeb”.
Budzi to jednak poważne wątpliwości, zarówno z punktu widzenia ekonomii,
jak i obowiązującego prawa.''

Niemniej kilka takich powstało.

A tu jeszcze jeden artykuł o problemach z wysokimi cenami paliw w Gorzowie:

http://miasta.gazeta.pl/g..._paliwowej.html
Źródło: wikad.nysa.info/viewtopic.php?t=3507


Temat: Możliwość zwrotu/wymiany w MediaMarkt po 7 dniach

  Tak, z Gorzowa :)
Znamy się?

Problem w MM polega na tym, że nie mają już tego konkretnego modelu (ponoć jest stary) niemniej jednak jest lepszy pod paroma względami od modelu obecnie lansowanego (którego w MM również nie mają)
Aktualnie wykonałem dzisiaj telefony do MM i do Philipsa.
Philips poprosił o czas na zapoznanie się z problemem, zapytał czy jest najnowszy soft w TV (jest) i czekam na jakiś odzew (mają się w okolicach południa odnieść)
MM z kolei zaproponował albo wezwanie serwisu philipsa do domu (niestety wiązało by się to z rozpoczęciem korzystania z gwarancji i zdaje się, że zamykało by to drogę do rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności.) druga opcja TV pod pachę i do MM gdzie wykwalifikowany serwis sprawdził by co i jak.


Jeśli odpowiedź Philipsa nie będzie rozwiązywała problemu pozostanie mi podjechanie jutro do MM i próba wyegzorcyzmowania telewizora by zmusić go do współpracy.
Znam złośliwość rzeczy martwych, i np to, że mój sprzęt komputer, enka i polsat działa bezproblemowo z innym tv po HDMI a z tym nie - to może być problemem kabla (choć sprawdzałem ze 3) z czego jeden DVI->HDMI
Nie bardzo jednak mam ochotę, na szukanie kabla który "w końcu zadziała" jeżdżenie w te i nazad kupowanie kabli (których w domu mam zatrzęsienie). Mam możliwość zawiezienia im tego TV to z tego skorzystam. Ba zabiorę ze sobą komputer (stacjonarny który aktualnie super działa na tym tv przez złącze kompozytowe) i dekoder polsatu, (który działa mniej super, bo przez złącze euro) coby sobie nie myśleli :) bo jeszcze wyjdzie, że z jakimś urządzeniem po HDMI ten tv im zadziała a ja nie dość, że wyjdę na głąba, to jeszcze nadal nie będę miał rozwiązanego problemu.
Jak mam wyjść na kogoś kto się nie zna na połączeniach, to wolałbym by to "wyjście" czemuś służyło.
Jeśli to nie da rady, to wówczas uruchomię Reklamację z ustawy.

Dzwoniłem do rzecznika praw konsumenta z naszego terenu, i o ile również zasugerował reklamację z ustawy, to powiedział, że to SPRZEDAWCA DECYDUJE o tym, czy sprzęt naprawia, czy wymienia na nowy (w tym wypadku to drugie będzie trudniejsze bo mimo, że TV świeżo kupiony, to w MM już tego modelu nie mają)
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=64441


Temat: Czerwcóweczki 2009- III trymestr i wielki finał!!!
Cytat:
Napisał aruga


Dziewczyny a ja myślę co AniOS.
AniaOS lezy i cierpi - komary pogryzly mi cale plecy i tylek... nie wiem, skad tyle tego dziadostwa sie wzielo - u nas nie mozna wyjsc nawet na moment po 17-18. chmary komarow lataja wszedzie, a gryza tak, ze oszalec mozna - zostaja takie wielkie czerwone, bolace bable.
u mnie wszystko ok - brzuch boli jak przed okresem, "stawia sie", boli mnie prawa noga i prawy poldupek, nerwy mnie roznosza i tyle. czyli klasyczna kobita w ciazy ;)
dodatkowo internet prawie nie chodzi /mamy tylko bezprzewodowy z orange - non stop zaklocenia i przerwy. innego na wsi nie ma .../, musialam wrocic na kilka dni do pracy, gdyz wylali panne, ktora mnie zastepowala i szkole nowa, ktora zatrudnili na czas mojej nieobecnosci. na szczescie ta jest kumata i bystra /choc oby nie za bardzo, bo jeszcze im sie spodoba i zostanie...:Hmmm...: /

suzou nie wkrecaj sobie takich historii, bo bedzie coraz gorzej. jesli masz zas spore obawy o swoje zdrowie, to lepiej szukaj dobrego kardiologa i z nim spokojnie wszystko omow.

kamila nie odpuszczaj babie z wozkiem. masz prawo do zwrotu towaru - walcz! skoro w centrum sporow mas zczekac az 89 dni, to sprobuj u rzecznika praw konsumenta, w inspekcji handlowej - wszedzie, gdzie sie da. i poinformuj o tym babe - dodaj, ze masz nadzieje, iz odprowadzila podatek, bo zglosisz to takze do urzedu skarbowego. moze chociaz sie przestraszy i odda szybciej pieniadze...

najeli kremy z filtrami zawsze kupowalam tylko klorane albo avene - teraz chyba tez tak zrobie. jakos mam wieksze zaufanie do kosmetykow aptecznych.

aruga zaraz wysle Tobie moj numer tel. na priva

a ogolnie to nic mi sie nie chce. gruba jestem, ciezko mi oddychac, kase, ktora mielismy w planach na jakis odpoczynek wydajemy na dom i rosliny do ogrodu; sam ogrod zapuszczony jak diabli - nie mam sil na pielenie.
w dodatku zaproponowano mezowi otwarcie spolki. interes fajny - cos, o czym od dawna myslelismy, ale kolega-wspolnik jest nam niemal nieznany... musielibysmy wziac tez kredyt na rozkrecenie biznesu - tu tez spore ryzyko. z drugiej strony - gdyby sie udalo - od grudnia moglabym wrocic do pracy DO SIEBIE :) , a nie do kogos - to duza pokousa...

wozka wciaz nei mamy - chcialam kupic na allegro stelaz mutsy i w sklepie do tego dokupic nowy fotelik mutsy play, ale po doswiadczeniach kamiliz mam wielkie obawy... chyba, ze trafie kogos, kto sprzedaje stelaz w gorzowie lub okolicy i bede mogla obejrzec przed zakupem - wtedy sie skusze... a reszta juz przygotowana :)
a, zadnych przebarwien nie mam, siary tez, rozstepow takze brak /ale mam i tak wiele wczesniejszych/.

pozdrawiam :)
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=181581


Temat: TV HD w polskiej TK Multimedia
moja przygoda z dtv
  witam wszystkich
przeczytałem z ciekawością cały wątek i postanowiłem się
z wami podzielić moją przygodą z dtv, jako, ża mam tą
usługe... prawie...:-)

w połowie lipca podpisałem umowe na dtv, na 31 lipca
miałem umówiony montaż. Panowie przyszli i chyba z 90
minut walczyli... i nic, nie chciało czegoś im tam
pobrac, było tylko kilka kanałow i co chwila inne.
Podsunęli mi pod nos protokół odebrania usługi, którego
oczywiście nie podpisałem, więc panowie zabrali sprzęt i
sobie poszli. Zgosiłem to od razu na infolinie, pan
uprzejmie mnie poinformował, że przekaże zgłoszenie do
odpowiedniej komórki i ktoś się ze mną niezwłocznie
skontaktuje... napisałem, też maila... do 19 sierpnia
zero odzewu. 19 siepnia przyszła faktua, i co widze,
naliczyli mi aktywacje dtv!!! myśle sobie WTF? dzwonie
znowu, Pani się bardzo zdziwiła, że "odpowiednia
komórka" (rozwala mnie to określenie) się ze mną nie
skontaktowała i ponownie przekazała monit, i zapewnia
mnie, że zanim minie termin płatności faktury to ta
sprawa zostanie wyjaśniona. Na szczęście wymyslili
podwyżke, tak więc teraz wypowiadam usługe, której nie
mam aktywnej - to jest chyba tylko w MM możliwe!

z tego co czytam to bardzo wiele strace hehe

dla wszystkich mam pewną rade - i żeby nie było, nie
chcę nikogo pouczać - jako konsumenci mamy naprawde
sporo praw i z taką MM możemy sobie całkiem neźle
poradzić. Jeżeli jakieś kanały wam nie działają, net nie
działa,to nie ograniczajcie się tylko do dzwonienia - za
każdym razem piszcie reklamacje i za przerwe domagajcie
się upustów na abonament - mamy to tego święte prawo,
jeżeli nie jesteście obcykani w prawie to jest
instytucja rzecznika praw konsumenta - udzieli za darmo
porady, pomoże pismo napisac - sam korzystałem więc
wiem. Prawda jest taka, że oni nasze telefony mają w D,
tak długo jak ich nie pociągniemy po kiesznie to sobie
możemy lamentować, żebyśmy tylko płacili...i czytajcie
regulaminy, ja np. znalazłem w jednym niedozwoloną
klauzule i jak przyjdzie co do czego to będe miał
dodatkowy argument, przeważnie w kwestii kar za
odstąpienie od umowy ponosi ich zbytnio wyobraźnia, a
ostatnio zmieniło się prawo na naszą korzyść.

mam w MM usługi z 4 albo 5 lat i niestety robi się coraz gorzej, zrobiła się z nich taka druga TPSA - moloch, który jak cie złapie to już ma cie w d.... przynajmniej w Gorzowie tak jest...
Źródło: hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=13033


Temat: TV HD w polskiej TK Multimedia
Cytat:
witam wszystkich
przeczytałem z ciekawością cały wątek i postanowiłem się
z wami podzielić moją przygodą z dtv, jako, ża mam tą
usługe... prawie...:-)

w połowie lipca podpisałem umowe na dtv, na 31 lipca
miałem umówiony montaż. Panowie przyszli i chyba z 90
minut walczyli... i nic, nie chciało czegoś im tam
pobrac, było tylko kilka kanałow i co chwila inne.
Podsunęli mi pod nos protokół odebrania usługi, którego
oczywiście nie podpisałem, więc panowie zabrali sprzęt i
sobie poszli. Zgosiłem to od razu na infolinie, pan
uprzejmie mnie poinformował, że przekaże zgłoszenie do
odpowiedniej komórki i ktoś się ze mną niezwłocznie
skontaktuje... napisałem, też maila... do 19 sierpnia
zero odzewu. 19 siepnia przyszła faktua, i co widze,
naliczyli mi aktywacje dtv!!! myśle sobie WTF? dzwonie
znowu, Pani się bardzo zdziwiła, że "odpowiednia
komórka" (rozwala mnie to określenie) się ze mną nie
skontaktowała i ponownie przekazała monit, i zapewnia
mnie, że zanim minie termin płatności faktury to ta
sprawa zostanie wyjaśniona. Na szczęście wymyslili
podwyżke, tak więc teraz wypowiadam usługe, której nie
mam aktywnej - to jest chyba tylko w MM możliwe!

z tego co czytam to bardzo wiele strace hehe

dla wszystkich mam pewną rade - i żeby nie było, nie
chcę nikogo pouczać - jako konsumenci mamy naprawde
sporo praw i z taką MM możemy sobie całkiem neźle
poradzić. Jeżeli jakieś kanały wam nie działają, net nie
działa,to nie ograniczajcie się tylko do dzwonienia - za
każdym razem piszcie reklamacje i za przerwe domagajcie
się upustów na abonament - mamy to tego święte prawo,
jeżeli nie jesteście obcykani w prawie to jest
instytucja rzecznika praw konsumenta - udzieli za darmo
porady, pomoże pismo napisac - sam korzystałem więc
wiem. Prawda jest taka, że oni nasze telefony mają w D,
tak długo jak ich nie pociągniemy po kiesznie to sobie
możemy lamentować, żebyśmy tylko płacili...i czytajcie
regulaminy, ja np. znalazłem w jednym niedozwoloną
klauzule i jak przyjdzie co do czego to będe miał
dodatkowy argument, przeważnie w kwestii kar za
odstąpienie od umowy ponosi ich zbytnio wyobraźnia, a
ostatnio zmieniło się prawo na naszą korzyść.

mam w MM usługi z 4 albo 5 lat i niestety robi się coraz gorzej, zrobiła się z nich taka druga TPSA - moloch, który jak cie złapie to już ma cie w d.... przynajmniej w Gorzowie tak jest...
Rzeczowy post, tak trzymac. Ja niestety malo kiedy zglaszam reklamacje (zeby nie napisac w ogole hehe), zbyt leniwy jestem:grin:
Źródło: hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=13033


© 2009 Z grubsza... - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates